Svar på fråga!

Godkväll sötisar! Just nu ligger jag i sängen jag kollar igenom gamla bilder och chattar lite med några roliga människor :tumbup:
Iallafall har jag fått en fråga av Sofie som bloggar på www.bigsmiley.blogg.se

: Hej! Jag undrar om det är en app man gör typ sånadär oranga lys vågor typ isf vad heter appen och om det inte är en app hur gör man då?? :D

Svar : Jag redigerar mina bilder på datorn ibland, men oftast på använder jag pixleromatic eller hipstamatic, det var pixleromatic jag använde till bilden du menade :) Båda finns att ladda ner på både app store och android.
Godnatt


Kommentarer
Postat av: martina

fin bloog! allt bra? :)



ps, kolla gärna in videon som ligger uppe på min blogg! tävlar om att bli sthlm nästa artist och den 21 maj behöver jag din röst :D kram

2012-05-15 @ 22:03:20
URL: http://likegossip.blogg.se/
Postat av: Tova

SMSA MIG NU, P.S KRAM

2012-05-15 @ 22:42:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0