Taken

En av de bästa filmerna jag sett på länge. Liam Neeson gör en jättebra rolltolkning, i början av filmen är han den lite tafatte pappan som glöms bort i förmån för den rike styvfadern, men när hans dotter blir kidnappad blir han någon helt annan, hänsynslös och livsfarlig i sin kamp för att få tillbaka henne. Visserligen är det bitvis inte särskilt trovärdigt, vissa scener bli för mycket, men det hör liksom till, man förväntar sig det på något sätt. Slutet är jag också lite tveksam till... Men det var en av dom bästa filmerna jag sett. Förresten, här är min film topp 6.
1. The hunger games
2. Kronjuvelerna
3. Simon & Ekarna
4. Taken
5. Ängalgååååååååård
6. Grown Ups
Ja, jag såg iaf taken med Sarah & nu ska jag sova. För pappa och jag ska på golv Imrn bitti. Kul, hmmm.?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hr du något syskon? Bad heter han /hon och hur gammal är han /hon??:) kram!

2012-06-09 @ 15:27:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0